Simowe Opowieści

Simowe Opowieści

piątek, 11 lipca 2014

Stwórz Sima w The Sims 4 demo

Sul sul,
dziś trochę nietypowo. Pakowałam się do wyjazdu, wyciągnęłam telefon i patrze na mojego fejsa co się dzieję w wielkim świecie, bo trochę mnie niebyło. I tu patrze, że rozdawano demo Stwórz Sima w The Sims 4(można przesyłać im jakieś propozycję, uwagi itp.)! Patrze na mojego e-maila... Dostałam! :D Patrze na origin czy to prawda... I jest! Właśnie się pobiera.
Możliwe, że jeszcze dziś popatrzę na te możliwości tworzenia Sima w CAS. Jest możliwość, że dam wam kilka fotek ^^. Tylko nie wiem czy przed wyjazdem czy po wyjeździe stawię.
(53% pobrano ^^)
Margaret von Cats =^.^=
Pogrywaj z Demem

5 komentarzy:

  1. Już pobrane i zainstalowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie można to pobrać?

      Usuń
    2. the Sims 4 stwórz sima ?

      Usuń
    3. Jeśli masz dużo dodatków i akcesoriów zarejestrowanych na simspage to masz je jednocześnie na koncie origin. Wtedy w zakładce gdzie masz gry (prawdopodobnie na dole) masz the sims 4 stwórz sima demo. Pobierz, i możesz grać. Mam nadzieję, że pomogłam.

      Usuń
  2. Temat The Sims 4 mnie zbytnio nie obchodzi, bo ta gra zapowiada się na jeden wielki badziew... ;/ Słyszałam, że rozdawali to demo, ale do mnie raczej nie wysłali (wysyłają w szczególności do osób, które mają najwięcej zarejestrowanych gier z serii The Sims, a ja mam tylko podstawę TS3, bo musiałam ją zarejestrować. Dodatków już nie chciałam rejestrować, bo po co). Zresztą i tak nie pobierałabym tego demo... Co nie zmienia faktu, że Twoje zdjęcia z tego chętnie zobaczę. ;D

    OdpowiedzUsuń