Simowe Opowieści

Simowe Opowieści

poniedziałek, 28 lipca 2014

Wróóóciłam!!!

Hejo kochani!
Wróciłam dziś o 02:02 do domciu, chciałam wam napisać (zmęczona podróżą i śpiąca, czego się nie robi dla was), że jestem ale mi nie chciało Wi-Fi odbierać na komórce, ani iść po schodach do komputera :P. Więc zasnęłam o 02:17.
Na wakacjach dobrze się bawiłam i odpoczęłam. Jednak nie zapomniałam o was. Codziennie (prawie) spawdzałam co się dzieję na blogu i innych takich (było Wi-Fi w recepcji ^^). Oraz pisałam na telefonie w notatniku (który musiałam pobrać, jakby nie mógł być oczywiście już na telefonie -_-) ten mój pomysł. A Niny nie pisałam, bo na moim telefonie okropnie się piszę na bloggerze. No ale idzie.
W tą środę jeszcze jadę do babci, ale tam jest komputer i internet więc dziś robię zdjęcia do kolejnego odcinka z Cassi, z Chrisem, z Dominem i Nuri, a jak nie zdążę napisać posta zrobię to później.
A co do odcinków. Słyszeliście, że The Sims 2 (z wszystkimi dodatkami i akcesoriami) jest za darmo na Originie? Więcej informacji na lowcygier.pl (jest także poradnik jak zainstalować krok po kroku, przydaję się). Mi się instaluję więc dziś lub jutro robię zdjęcia :). Czy możecie mi poradzić w którym mieście mam dać sima bądź simy?
I jeszcze na koniec współpraca z Istootką. Piszę dla niej propozycję na nowy serial (ten stary to jeszcze oglądam). Nie wiem czy mój pomysł wygra, ale próbować warto. Więcej informacji pod tym adresem https://www.youtube.com/watch?v=JMgLcvedaIo&list=UUc-NALoYa1QR4SxVOc-c45Q
Jak masz pomysł to napisz do niej do końca miesiąca.
A czy mój pomysł się spodoba czy nie to się okaże.
To chyba tyle. Jak se coś przypomnę to napiszę w komentarzu :).
Milion i jeden całusów.
zmęczona podróżą Margaret von Cats =^.^=
Pogrywaj z Przywitaniami

1 komentarz: