Simowe Opowieści

Simowe Opowieści

czwartek, 23 stycznia 2014

Triplets, czyli polecanka

Hej wszystkim,
tym razem znów tak zwana polecanka. Tym razem z serialu Triplets autorstwa NovaviPro.
Novavi uzyskał trzecie miejsce reżysera roku na tsTV festival 2013. Na jego kanale można zobaczyć także teledyski zrobione w The Sims 3. Warto wejść także na jego oficjalną stronę http://novavi.manifo.com/. Jest także redaktorem Twoje Simsy.
Machinima Blue Jeans uzyskała drugie miejsce w kategorii: Najlepsza wizualna produkcja oraz trzecie miejsce w kategorii: Machinima roku na tsTV festival 2013.
Teledysk Rihanna - Where Have You Been uzyskał drugie miejsce w kategorii: Montaż roku, oraz pierwsze miejsce w kategorii:Teledysk roku.
Teraz coś o serialu.
Pierwszy odcinek ukazał się 4 listopada 2011 roku.
Główną bohaterką serialu jest Sharon Jolie, piętnastolatka. Niedawno przeprowadziła się do domu na przedmieściach Bridgeport wraz z ojcem. Według wielu ludzi dom skrywa wielką tajemnicę. Mają rację. Już w pierwszych dniach w nowym domu Sharon miewa koszmary oraz wizję zjawy. Dziewczyna zaprzyjaźnia się z Marthą i Robertem. W potrzebie zrobienia projektu do szkoły przychodzą do niej. Jednak znów pojawia się tajemniczy duch. Tym razem prosi ich o pomoc... Jednak łowca chce przeszkodzić im w rozwiązaniu tajemnicy... Co się tak naprawdę stało? Kim jest tajemnicza zjawa Normana Westerholta? Jaką skrywa tajemnicę? Kim jest łowca? Czy przeszkodzi trzem nastolatkom?  Na te oraz inne pytania odpowiedź znajdziecie oglądając Triplets!
Serial otrzymał drugie miejsce w kategorii: Najlepsza ścieżka dźwiękowa na tsTV festival 2013.
Moje doznania z serialem: Weszłam na kanał przypadkiem. Na YouTube szukałam jakiegoś teledysku z TS3. Obejrzałam Rihanna - Where Have You Been. Weszłam na kanał NovaviPro by zobaczyć czy ma też inne fajne teledyski. Oczywiście, że były ale moją uwagę przykuł serial. Postanowiłam obejrzeć. Nie pożałowałam, okazał się świetny. Muzyka dodawała dramaturgi, że potwornie się bałam. Szczególnie koniec, był zakończony jak ja to mówię "po chamsku". Poprostu krzyk i koniec jak to robią w niektórych serialach by zobaczyć następny odcinek ;). Od razu zaczęłam oglądać odcinek drugi. Później trzeci, czwarty, piąty i szósty. Co mogę powiedzieć? Muzyka genialna, ruchy kamerą świetne. W wielu serialach mamy coś takiego jak oglądanie miasta z lotu ptaka oraz zobaczenie co robią ludzie robiących za tło, tego nie zabrakło. Uwielbiam także wątki romantyczne (jak można je ominąć?!) oraz sceny gdy bohater, bądź bohaterka znajduję się w punkcie bez wyjścia i nie wie co zrobić (zwykle krzyczę np."weź tą książkę", "przypomnij sobie co powiedział ten facet" lub "naciśnij czerwony guzik" :D), oczywiście nie zabrakło takich momentów oraz mojej ulubionej sceny gdy już ma zginąć a tu nagle pomoc znikąd. Czekam na kolejny odcinek!
A tu pierwszy odcinek :) oglądaj HD na pełnym ekranie, 2xrazy większy efekt ;)
A wy, co oglądacie?
                                                                                                                           Mardaret von Cats =^.^=
Pogrywaj z serialami















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz