Simowe Opowieści

Simowe Opowieści

wtorek, 12 sierpnia 2014

Oddech Życia, czyli polecanka :)

Siemanko moi drodzy,
teraz zapraszam na polecanke! Tym razem "Oddech Życia" Istoo tki (zrobiony przy pomocy Lily Rudej). Więcej informacji poniżej.

Zwiastun serialu ukazał się 17 stycznia 2013 roku. Oto on:
Serial opowiada o losach trzech przyjaciółek. Każda z nich ma swoją odmienną opowieść, jednak wszystko się świetnie łączy w całość.
Dianita jest uczennicą. Niedawno przeprowadza się do nowego domu. Okazuję się, że jej sąsiad, przystojny mężczyzna Kris... Jest jej nauczycielem.
Julietta jest policjantką. Nie zdradzając fabuły mogę tylko powiedzieć, iż spotka Matta. Wyniknie z tego romans. Jednak... Czy on jest tym jedynym?
A na koniec Erika. Wokół niej wszystko się kręci. Ma niepewien wstydliwy sekret. By nie wyszedł na jaw musi pracować dla Maxa. Jednak czy jest on bezpieczny?
Pierwszy odcinek ukazał się19 stycznia 2013 roku. Serial liczy 13 odcinków + jeden bonusowy. Ostatni ukazał się 24 czerwca 2013 roku, a specjalny 14 maja 2013 roku.
YouTube zaoferował mi serial wiele miesięcy temu. Chyba w grudniu :P. Ale pierwszy odcinek zobaczyłam dopiero w maju. A że skończyłam oglądać jakieś kilka dni temu, oglądałam jeszcze z wieloma przerwami... To dużo nie powiem o serialu ;_;.
Lepiej obejrzyjcie sami puki są wakacje.
Odcinek 1
Powiem tyle.
Jest romans, akcja, krew się leję... Polecam.
Liczyłam na sezon drugi jednak będzie u Istoo tki nowy serial. Więc losy bohaterów są nieznane...
Ale to już koniec. Zapraszam do kolejnych polecanek oraz innych postów. A ja się na razie żegnam. Czytajcie, komentujcie, obserwujcie. Milion i jeden całusów.
Margaret von Cats =^.^=

Pogrywaj z Serialem
A znacie coś do obejrzenia? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz